Novinky

Účast byla asi 51.7% a proto se projednala jen část programu. Kolem desáté už nás bylo při hlasování jen 45% a schůze shromáždění byla ukončena.

Povedlo se schválit změnu sídla na Jabloneckou 417 a změnu stanov v tomto smyslu a povedlo se schválit směrnici pro zadávání zakázek v navrhovaném znění. Po letech tedy konečně máme směrnici.

Audiozáznam

POZVÁNKA
Výbor Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714
se sídlem Jablonecká 412, 190 00 Praha 9, podle čl. IV odst. 7 písm. b) Stanov
svolává
schůzi shromáždění
Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714


Datum konání : pondělí 21. listopadu 2011
Místo konání : školní jídelna Střední průmyslové školy na Proseku,
Novoborská 610/2, Praha 9

Zahájení: 18,30 hod. (prezence již od 17,30 hod)

Program:
1. Zahájení, schválení programu a přítomnosti hostů
2. Volba orgánů shromáždění
a) skrutátorů
b) zapisovatele zápisu
c) ověřovatelů zápisu
3. Volba členů kontrolní komise a výboru
4. Změna adresy sídla SVJ
5. Schválení změn a doplnění stanov
6. Schválení směrnice pro zadávání zakázek
7. Zpráva kontrolní komise
8. Zpráva výboru o činnosti a hospodaření r. 2011
9. Schválení rozpočtu SVJ na r. 2012
10. Schválení plánu investičních akcí na rok 2012 a 2013
11. Schválení smlouvy pověřující správce správou domu na r. 2012
12. Diskuze a závěr.

Pozvánka na shromáždění

Materiály k shromáždění

Návrh Směrnice pro zadávání zakázek

Aktualizovaný návrh rozpočtu na rok 2012 z 15.11.2011 (původní Návrh Rozpočtu na rok 2012 z 6.11.2011)

Navržené změny a doplnění stanov

V listopadu (předpokládáme 21.11.2011) se bude konat shromáždění SVJ. Jednotlivé body Vám budou sděleny, mimo jiné, na domovní schůzi. Pokud máte zájem diskutovat a připomínkovat jednotlivé body jednání, zejména směrnici pro zadávání zakázek a změnu/doplnění stanov a volbu do výboru a kontrolní komise, přijďte a přineste své připomínky na schůzky v následujících termínech:

středa 26.10.2011, úterý 1.11 a čtvrtek 3.11.
vždy od 18 hodin v kanceláři SVJ Jablonecká 417

Informace získáte i v úředních hodinách výboru každé pondělí 18-19 hodin a na webových stránkách www.svj-jablonecka.cz.


Výbor SVJ

 

Jedná se o havarijní opravu přípojky vody, kterou zajišťuje PVK.

Havárie/průsak vody do domu byla hlášena dne 1.10.2011 od pracovníků Pražské
teplárenské při kontrole výměníkové stanice.

 

Vážená paní, Vážený pane,

dovolujeme si Vás upozornit, že od 1.10.2011 zpoplatní Česká pošta, s.p. Rozpis bezhotovostní platby SIPO, doručovaný do schránky klientů, kteří hradí SIPO prostřednictvím INKASA, a to částkou 5 Kč.

Poplatku za doručení se můžete vyhnout, pokud si Rozpis bezhotovostní platby SIPO necháte posílat elektronicky na Vaši e-mailovou adresu. Tato služba bude poskytována zdarma a můžete o ni požádat na každé pobočce České pošty. K provedení změny vezměte s sebou poslední Rozpis bezhotovostní platby SIPO (ověření spojovacího čísla) a na poště vyplníte Žádost – SIPO o změně nastavení způsobu zasílání. Formulář žádosti si můžete předem stáhnout a vyplnit na adrese: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/dokumenty-ke-stazeni-id355/#tis.

Informace o zpoplatnění Rozpisu bezhotovostní platby SIPO naleznete na webové stránce České pošty, s.p. http://www.ceskaposta.cz/cz/aktualne/aktuality/2011/zpoplatneni-rozpisu-bezhotovostni-platby-sipo-id34785/.

Zkontrolujte si, prosím, u své banky nastavení výše Vašeho inkasního limitu tak, abyste předešli zbytečným komplikacím spojených s úhradou Vašich plateb.

V případě nejasností se můžete informovat na Vaší pobočce České pošty, nebo využít informační telefonní linky České pošty 840 111 244, nebo zaslat dotaz na e-mailovou adresu České pošty Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

Výbor vyzývá vlastníky k
- zaslání návrhů na změnu stanov, které by měly být předloženy ke schválení na shromáždění. Jedná se především o doplnění a upřesnění možností zvýšení počtu členů výboru během funkčního období výboru.
- zaslání připomínek k návrhu směrnice pro zadávání zakázek, která by měla být předložena ke schválení na shromáždění. Třeba tímto formulářem PDF.
- návrhům firem/dodavatelů pro pokládku linolea na chodbách, vymalování chodeb a dále k opravě zadních vchodů a pojišťoven pro náš dům.