Novinky
Účast byla asi 51.7% a proto se projednala jen část programu. Kolem desáté už nás bylo při hlasování jen 45% a schůze shromáždění byla ukončena.
Povedlo se schválit změnu sídla na Jabloneckou 417 a změnu stanov v tomto smyslu a povedlo se schválit směrnici pro zadávání zakázek v navrhovaném znění. Po letech tedy konečně máme směrnici.
- Podrobnosti
POZVÁNKA
Výbor Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714
se sídlem Jablonecká 412, 190 00 Praha 9, podle čl. IV odst. 7 písm. b) Stanov
svolává
schůzi shromáždění
Společenství vlastníků jednotek Jablonecká 409 - 420, 713 a 714
Datum konání : pondělí 21. listopadu 2011
Místo konání : školní jídelna Střední průmyslové školy na Proseku,
Novoborská 610/2, Praha 9
Zahájení: 18,30 hod. (prezence již od 17,30 hod)
Program:
1. Zahájení, schválení programu a přítomnosti hostů
2. Volba orgánů shromáždění
a) skrutátorů
b) zapisovatele zápisu
c) ověřovatelů zápisu
3. Volba členů kontrolní komise a výboru
4. Změna adresy sídla SVJ
5. Schválení změn a doplnění stanov
6. Schválení směrnice pro zadávání zakázek
7. Zpráva kontrolní komise
8. Zpráva výboru o činnosti a hospodaření r. 2011
9. Schválení rozpočtu SVJ na r. 2012
10. Schválení plánu investičních akcí na rok 2012 a 2013
11. Schválení smlouvy pověřující správce správou domu na r. 2012
12. Diskuze a závěr.
Návrh Směrnice pro zadávání zakázek
Aktualizovaný návrh rozpočtu na rok 2012 z 15.11.2011 (původní Návrh Rozpočtu na rok 2012 z 6.11.2011)
Navržené změny a doplnění stanov
- Podrobnosti
V listopadu (předpokládáme 21.11.2011) se bude konat shromáždění SVJ. Jednotlivé body Vám budou sděleny, mimo jiné, na domovní schůzi. Pokud máte zájem diskutovat a připomínkovat jednotlivé body jednání, zejména směrnici pro zadávání zakázek a změnu/doplnění stanov a volbu do výboru a kontrolní komise, přijďte a přineste své připomínky na schůzky v následujících termínech:
středa 26.10.2011, úterý 1.11 a čtvrtek 3.11.
vždy od 18 hodin v kanceláři SVJ Jablonecká 417
Informace získáte i v úředních hodinách výboru každé pondělí 18-19 hodin a na webových stránkách www.svj-jablonecka.cz.
Výbor SVJ
- Podrobnosti
Jedná se o havarijní opravu přípojky vody, kterou zajišťuje PVK. Havárie/průsak vody do domu byla hlášena dne 1.10.2011 od pracovníků Pražské teplárenské při kontrole výměníkové stanice.
- Podrobnosti
Vážená paní, Vážený pane,
dovolujeme si Vás upozornit, že od 1.10.2011 zpoplatní Česká pošta, s.p. Rozpis bezhotovostní platby SIPO, doručovaný do schránky klientů, kteří hradí SIPO prostřednictvím INKASA, a to částkou 5 Kč.
Poplatku za doručení se můžete vyhnout, pokud si Rozpis bezhotovostní platby SIPO necháte posílat elektronicky na Vaši e-mailovou adresu. Tato služba bude poskytována zdarma a můžete o ni požádat na každé pobočce České pošty. K provedení změny vezměte s sebou poslední Rozpis bezhotovostní platby SIPO (ověření spojovacího čísla) a na poště vyplníte Žádost – SIPO o změně nastavení způsobu zasílání. Formulář žádosti si můžete předem stáhnout a vyplnit na adrese: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/dokumenty-ke-stazeni-id355/#tis.
Informace o zpoplatnění Rozpisu bezhotovostní platby SIPO naleznete na webové stránce České pošty, s.p. http://www.ceskaposta.cz/cz/aktualne/aktuality/2011/zpoplatneni-rozpisu-bezhotovostni-platby-sipo-id34785/.
Zkontrolujte si, prosím, u své banky nastavení výše Vašeho inkasního limitu tak, abyste předešli zbytečným komplikacím spojených s úhradou Vašich plateb.
V případě nejasností se můžete informovat na Vaší pobočce České pošty, nebo využít informační telefonní linky České pošty 840 111 244, nebo zaslat dotaz na e-mailovou adresu České pošty Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
- Podrobnosti
Výbor vyzývá vlastníky k
- zaslání návrhů na změnu stanov, které by měly být předloženy ke schválení na shromáždění. Jedná se především o doplnění a upřesnění možností zvýšení počtu členů výboru během funkčního období výboru.
- zaslání připomínek k návrhu směrnice pro zadávání zakázek, která by měla být předložena ke schválení na shromáždění. Třeba tímto formulářem PDF.
- návrhům firem/dodavatelů pro pokládku linolea na chodbách, vymalování chodeb a dále k opravě zadních vchodů a pojišťoven pro náš dům.
- Podrobnosti